tisdag 27 mars 2007

Hunger och pina

Tisagen den 27 mars, dagen då halsen får mycket uppmärksamhet.

Jag vaknar upp av att jag hade extremt ont i halsen. Att svälja och äta var en omöjlighet under dagen, speciellt under morgon kvisten då även andningsproblem förekom p.g.a. den enorma bränningen i halsen.Min föda under dagen fick istället bestå av yoghurt och mjölk som inte gav mig någon vidare med energi..
Halsen fick uppmärksamhet idag, för mycket....

Det om det...

Även ett ras i min portfölj fick jag ta del av. Karo Bio, som hade stigit 20 % den senaste veckan sjönk tunga 13 % till kursen 15,60 :- efter att det hade kommit ut med ett pressmeddelande om deras kommande emission.
Desto bättre gick det i Börs-NM portföljen, ett riktigt startk avslut från BioVitrum´s sida efter att ha legat på + - 0 under den större delen av dagen. Denna kursuppgång är en extra vass nyhet för mig då BioVitrum tar störst del av min ena portfölj.
Aktien steg nästintill 4 % och slutade på dagshögsta. Ser fint ut inför morgondagen.

Hoppas på återhämtning av Karo Bio samt min hals under mogondagen, men det kan man aldrig veta...

Även min Sensys Traffic analys kommer publiceras imorgon.
Om vi tittar ännu längre fram, närmare bestämt lördag, kan ni även få del av min PVE analys


Men kom ihåg:
Att gör fel är mänsklig - att förlåta är gudomligt

Dagen är förlåten, jag är gudomlig ;-)

Inga kommentarer: